måndag 3 augusti 2009

Gratis spel

Tjenare alla spelgalningar där ute!
Idag tänkte jag ta och tipsa om de roligaste flashspelen som jag hittat och gillar att spela. Alla är såklart gratis spel och spelas online, så du behöver inte plocka fram plånboken eller registrera dig på någonting!

Första spelet är Tower Defence
I det här spelet ska du bygga en massa torn som skjuter ner anfallande fiender och för varje dödad fiende så får du mer pengar att köra torn för. Ett riktigt beroendeframkallande spel som man kan sitta hela nätter framför.



Nästa spel som jag vill rekommendera är super mario
jag tror att ni alla vet vad det är för spel så jag kommer inte sitta och förklara spelet, men däremot så rekommenderar jag sidan! Där finns nog nästan alla mario flashspel som finns på nätet!

Inga kommentarer: